Julkaistu 8.10.2025 – Päivitetty 17.10.2025
Rauhala-yhtiöiden pilvipalvelussa on havaittu kirjautumisongelma, joka estää osaa käyttäjistä kirjautumasta Kasperiin.
Tilanne on edelleen selvityksessä, mutta osalla asiakkaistamme ongelma on ratkennut päivittämällä Citrix Workspace -sovelluksen versioon 2503.10.
Voitte ladata päivityksen Citrixin sivuilta:
Lataa Citrix Workspace 2503.10 (Windows)
Päivityksen jälkeen suosittelemme käynnistämään tietokoneen uudelleen.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa vaivaa ja kiitämme kärsivällisyydestänne!
Jos tarvitset apua tai lisätietoja, olethan yhteydessä tukitiimiimme.
There is currently a login issue in Rauhala’s cloud service that prevents some users from signing in to Kasperi.
The issue is under investigation, but for some customers, the problem has been resolved by updating Citrix Workspace to version 2503.10.
You can download the update here:
🔗 Download Citrix Workspace 2503.10 (Windows)
After updating, please restart your computer.
We apologize for the inconvenience and appreciate your patience!
If you need any assistance or further information, please contact our support team.
Puhelin: (09) 5866 0200
Sähköposti: kasperi@espina.fi
Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön, niin
olemme sinuun yhteyksissä mahdollisimman pian!